burhanaltintop Neden olabilir orda atan bi damar var mı acaba tık tık kalp gibi atıyor bebegin kalbi olsa hissedilmez ama bu baya hissedilen bisey ne olabilir acaba? Sürekli oluyor gunde en az bikaç kez atıyor boyle
12_yil_sonra burhanaltintop hıçkırık değil , düzenli atış ise kas seğirmesi yada atardamarı hissediyorsun, bacaklara inen atar damarlar var
TugbaO7 burhanaltintop hıçkırık canım o gün geçtikçe daha çok hissedersin korkmayi gerektiren birşey yok
Asiacr burhanaltintop aynisi bende de oluyor kas segirmesi o. Hickirik degil. Kas segirmesi daha seri hizli ve uzun oluyor . Korkacak birsey oldugunu sanmam
burhanaltintop Cansumeryem hıckırık boyle bisey mi acaba hiç boyle oldugunu tahmin etmemiştim kalp gibi çünkü bu atış
Sedayt burhanaltintop Benimde oluyordu adet sancısına benzer ağrılar ama pozisyon değiştirince dinlenince geçiyorsa problem yok sürekli olup şiddetleniyorsa doktora görün kuzum
12_yil_sonra burhanaltintop normal zaten belli noktalarda nabız almanız doğaldır . Karnımız gerildikçe kolay hissediyoruz 😊