Almilammm 37+3 hamileyim dün öğlen 2 de sancılarım başladı akşam 8 de hastaneye geldim emin olmak için 2 cm açıklık var.yatış verdiler Sancım azaldı bebekte gelişmemiş hiç 1 hFtadır aynı kiloda 2.5 kg. Ben elimden geldiğince herkese dua ettim sizde edin lütfen bir wn önce ssncım açılmam olsun bebek sağlıkla doğsun inşallah
Yasmnnn Almilammm rabbim bir ağrıda kurtarsın inşallah canım bende 37+2yim bakalım benim kız nezaman gelecek🤔 Rabbim yar ve yardımcın olsun 🙏🙏
Meryemgunduztoptas Almilammm aynıyız resmen ama benim oğlanın gelmeye niyeti yok herhalde ☺️ Canım Rabbim hayırla sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Biz avazda kurtarsın inşallah 🌹Sakince egzersizler yap. Duş al merdiven çık. Pilates topun varsa onu kullan.
Senanur09 Almilammm Rabbim yardımcınız olsun kuzum korkma 2 kıloyu gecmıs küveze bile almazlar belki hem anne karnı geliştirmiyosa doyması daha iyi degilmi
Emine_Karakus Almilammm Bnde 37+3 üm Rabbim yardımcın olsun canım hayırlı doğumların olsun bebişini sağlıcakla kucağına alırsın inş:)
Karvilsu Allah yardımcın olsun insallah canım dualarımız seninle rabbim bir an önce sagsaglım bebeğini kucağına almayı nasip etsin
Almilammm Allah razı olsun hepinizden, sağlıkla kavuşalım yavrularımıza inşallah. Açılma 3 cmmoldu ama sancılar 95 üstü, açılma olması için yürüyüp çömeliyorum başka napabilirim bilmiyom
Thecrown Almilammm merdiven inip çıkın, sıcak duş, eşinizle yakınlık kurun, plates topu hızlandırıyor
Thecrown Almilammm endişe etmeyim 2cm açıklık Doğumun yaklaştığını gösterir o şekilde 1 hafta bekleyen çok kişi var sancı düzenli gelene kadar korkmayın ki bebek sitres olmasın