Aynur63 Dniiz ay benim bebişte son gittigimizde yüz üstü yatıyordu göremedik ama omurgaları filan acayip belliydi eşimde şaşırdı omurgalarına bak diye doktorumuz cinsiyeti tam anlamayamadı haftaya bidaha gidicez inş 😊