Cisel Sonunda yolun sonuna geldim yarin sabah 10:30 da epiduralli sezeryan olacagim. 38+3 te almis olacaklar bebegi. Heyecan korku telas endise hersey ic ice girdi😔 insallah saglikla alirim kucagima dualarinizi esirgemeyin kizlar🙏🏼🙏🏼
Mervefecri Cisel inşallah ikinizde sağlıkla çıkarsınız 🙏🏻 Şimdiden hayırlı olsun eli yüzü düzgün olsun ❤️
didemzgypn Cisel sağlıcakla kavuşun bebeğinize inşallah 😊 bende perşembe 38+4 de giricem korkum ve heyecanım var fazlasıyla bu arada bebeğiniz kaç kilo?
Aysenaz6143 Allah yardımcınız olsun canım. 😊bana da 38+2 ye gün verdi sezeryan için, paşamız dönmedi diye🤷♀️ Ben de üzüldüm biraz, biraz da korkuyorum ama hayırlısı olsun inşallah..
Cisel Aysenaz6143 vallahi bende korkuyorum hayirlisiyla insallah bi dogurup gaz olayini da atlatirsam iyi olacak😔
Cisel didemzgypn ben 37 de muayne oldum en son 3 kg idi. Simdi kac kilo hic bilmiyorum:) hayirlisiyla insallah hepimiz saglikla kucagimiza alalim🙏🏼🙏🏼
Kuzeynermin Cisel hadi hayırlısı 🍀 Saglıklı,sıhhatli olur inşallahh, Allah bebeğinizi de size de korusun🤲🍀
Seymakayaoglu Perşembe günü benimde sezeryan günüm 38+1 oluyor ayh korku heycan endişe 😦hepsi var allah hepimize yardim etsin sag saglim doguralim saglikla alalim bebeklerimizi kucagimiza insallah kızlar bu hafta hepimiz doguruyoruz ozman ayhh benim 3 cü dadaha korkuyorum genel istemiyorum digerinede nasil dayanacam bilemedim 😥