giden var mi acaba
Gitmedim canım ama gitmek iyi diye duymuştum postun üste kalsın diye yazıyorum
Kalphanem çarsamba gitmeyi düşünüyorum başlik açıcam inşallah faydali olursa
annesininpremsesi haber edersin canım