Elifffcik67 ah ya kıyamam😞 bir video izledim dün, dr vücudun doğum sonrasına hazırlandığını söylüyordu. Yani bebek doğunca sürekli uyanacağız ama öncesinde de uyuyamayarak bu olaya birden girmiyoruz yavaş yavaş alışmaya başlıyoruz diyordu. Ama bari öncesinde bol bol uyusaydık. 🤷🏼♀️