Benim de o haftalarda her hapşırmamda kasığıma karnıma kramp şeklinde sancı giriyordu. Burada da bir kaç kişide aynı şeyi okumuştum. Muhtemelen normal, sırt üstü yatmana gelirsek o haftalarda sakınca olacağını zannetmiyorum. 38 haftalığız yiyorsa ben bi yatayım😁 mide bulantıları kesilen nefesler ağrıyan bel :)