Asyalcin Benim gbi olan varmi acaba 39+1 ama hala tık yok ara sıra kasik agrisi adet agrisi gbi agrilarim oluyo ama gerisi gelmiyo beklemekten sıkıldım artik ben ne zaman dogurucam😢
tektanemmmm Asyalcin 39/3 bende de durum aynı adet ağrısı var ama geçmiyor sancım da açılmam da yok bu gidişle sezeryan görünüyor çünkü havalar geç sıcak ağrı sızı haddinden fazla dayanacak mecelim kalmadı
Asyalcin tektanemmmm aynı bende bunaldim artik ya agrı bi yandan sıcaklar bi yandan nefes alamiyorum sezeryan istemiyorum ama gelicekleri yok bu gidişle sezeryan görünecek galiba bize😒