Cansumeryem benim de kedim var Temmuz’da 2 yaşında olacak :) açılarını tüm bakımlarını zamanında yaptırmıştım, defalarca da evde sokakta hayvan bakmama rağmen toksoplazma geçirmemişim. Doktorum belli ki evdeki dostunuz zararsız lütfen dışarıdaki hayvanlara biraz daha dikkat edin ama hayvanlardan ziyade yıkamadan sirkede bekletmeden sebze meyve tüketmeyin, eti iyice pişirin demişti. Ayrıca çok da kolay değil çiğ ete, tıkanmamış sebzeye, taşıyıcı hayvana dokunup elinizi ağzınıza götürmeniz gerekiyor bulaşması için.