Turkolog Merhaba.. 6 haftalık hamileyim ve çok şiddetli karın ve bel ağrısı çekiyorum. Doktora gittim normal dedi. Böyle bir şey yaşayan var mı,şiddetli adet ağrısı yaşardım aynı onun gibi ve gün içinde devamlı oluyor? Ağrı kesici de alamıyorum. 🤦🏻♀️😢😢
NilgunHnm Turkolog canim çok normal yerleşiyor kötü düşünme ilerleyen haftalar da kalcanda falan da agri olacak rahmin büyüdükçe hersey belli bi zamandan sonra geçiyor 😊
BalDamlam Turkolog bende aynı şeyi yaşadım, bel ağrım karın ağrım ara ara hala devam ediyor 6+5 oldum bende. Korkma olur mu
Turkolog NilgunHnm teşekkürler baya şiddetli olduğu için dayanamıyorum ya ağrı kesici de alamıyorum 🤦🏻♀️
NilgunHnm Turkolog canim öyle ben ağlayacak noktaya geliyordum uzan dinlen sabaha bişeyin kalmıyor herşeyi bırak ağrın olduğunda uzan
ilkbahar_23 Hayatımda yaşadığım en şiddetli bel ağrılarını o dönemde yaşadım. Tam 1 hafta sürdü ama yerleşme ağrısı olduğu için normal canım bir kaç hafta olur geçmezse Dr a söylersin