Minnosizmmm kitapkurdu ben kimyasaldan iki ay sonra kaldım şuan hatta sağlıklı olduğunun sonucunu aldım desem yeridir ovulasyon testi kullandım ve bitkisel bir macun kullandım eşime ve kendime oldu bu ay çok şükür korkma canım bak en azından hamile kalabiliyorsun
Elif_adil ggzmkrcc canım ben Mart’ta geçirdim Ekim’de tekrar hamile olduğumu öğrendim stres yapma akışına bırak
Zeynepzeze Kimyasal üzerine kaldım. Kesinlikle Ovülasyon testi yap yumurtlama günlerini değerlendir. Rahim temizlendiği için hücrelerin tutunması kolay oluyor
kitapkurdu Zeynepzeze bu ay zaten Ovülasyon takibi yaptım günü tutturdum ama kimyasal oldu hayırlısı değilmiş demek ki
kitapkurdu Minnosizmmm çok şükür eşimde de bende de sorun yok ben de Ovülasyon takibi yapmıştım ama nasip olmadı bu ay
saadetgokayokan canım bn kimyasal gebelik geçirdim adet oldum Diger ay hamile kaldım tekrar Stres yapma Şuanda 35 haftalıgım
kitapkurdu saadetgokayokan Allahım hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻 İnşallah benim de öyle olur
kitapkurdu Haticeagus Maşşallah ☺️ Sağ Salim alın inşallah kucağınıza düşük sonrası bi de kimyasal gebelik olunca ister istemez insan korkuyor