Aysercanl Kızlar merhaba ellerim şişti alyansımı çıkarabildim ama tektaşımı çıkaramıyorum.Nasıl çıkarabilirim yada elimdeki ödemi nasıl indirebilirim yardım edermisiniz 😔
Hkd Benimde son ayım korktum şişerde çıkmaz diye bugün çıkarttım koydum kenara.Bir de panik atağım var şişip bir sabah parmağım da kalır diye içime sıkıntı yapmıştım