Dogabebek MucizemE bende 32 haftaligim 2 kere kestirdim. Sen duyma soylenenleri 😌Bu kadar sacma birseye inanilmaz bizim omurlerimiz annemizin hamilelikteki saclarina mi bagli yani Allah herseyi bu kadar noksansiz yaratirken omrumuzu bunlami olcmus😃 icin rahat olsun kestir gitsin
BurcuEsiklii MucizemE Hic takma bile ya boyle sacmaliklara kafanı. Ben de 5. Ayimda kestirmistim herkesden bir ses çıktı ama hic birine takmadim kafayi. Hamilele bir bayana iyi seyler soylenir korkitulmaz benim bildigim ama bizim millette ne desek de icine kurt dusursek diye bilmislik yaparlar
caglakrgz 2,5 aylıkken kestirdim, 5 aylık olduk yine kestirdim. göğüs hizasındaydı saçlarım şimdi omuzlarımın üstünde. Radikal bir kararla kısacık kestirdim, psikolojik olarak inanılmaz iyi geldi.