Kızlar bilenleriniz vardır belki cuma günü gebe miyim diye post açmıştım beta sonucum 211.9 çıkmıştı bugün yine aynı saatte acilde beta hcg sonucuna baktirdim 647.6 çıktı bu yükseliş iki güne göre normal mi? Anormal bi durum yoktur dimi( heyecanımın kusuruna bakmayın lütfen daha önce kimyasal yaşadım 1 yıldır da olmayınca korkuyorum)