Meryemgunduztoptas Togbaa ben gittim normal doğum istiyorum ve tam olarak öğrenmek istedim iyi ki de gitmişim herşeyi sıfırdan öğreniyorsun ayrıntılı olarak. Gebe okulunda arkadaş olduğum kişiler normal doğum yapanlar hep evde sancı çekip hastaneye gidip 1-2 saatte doğum yaptılar. Çünkü ne zaman hastaneye gitmeliyiz onu bile bilmek en güzeli 😊
FnurGokcan Ben de gitmek istiyorum ama İstanbul anadolu yakasındaki hiçbir hastaneye ulaşamadım programlarını da bilmiyorum, giden bilen varsa bilgi verirse çoook sevinirim🙏🏻
Togbaa FnurGokcan bir çok özel veriyor hatta devlete hastaneleri bile ben Sakarya devlet hastanesine gitcem bunun için mutlaka ara
Havvadem FnurGokcan ilhanvarank sancaktepe gene okulana gdoeblirsin canim internnetr nosu var ara ismini yazdir ben gittim bitirdm cok sukr
Meryemgunduztoptas Togbaa ara öğün için kendime yiyecek götürdüm. Not alırım diye defter kalem götürdüm o kadar başka birşeye gerek duyulmadı zaten.
FnurGokcan Togbaa devlet hastaneleri veriyor dedi aile hekimim de ama hiçbirine telefonla ulaşılmıyor ki
Togbaa Meryemgunduztoptas ara öğün için öneriniz nedir gitceğim yer evime 2 saat uzakta ona göre alırım.
Meryemgunduztoptas Togbaa belki sizin sistem düzeni farklıdır ama hamilesiniz acıkırsınız. Ne yiyorsanız alın ben gebelik şekerim var diye meyve alıyordum. Ama tost alan vardı. herkes kendi ne yiyorsa onu alıyordu.