Mom85 Haftamızdan selam melek anneler 🌸 Doğuma az kaldı 🤗 Hakkımızda hayırlı olan neyse o olsun 🙏🏻Allahım sağ salim kurtarsın hepimizi inş ve evlatlarımıza kavuşalım artık 🙏🏻🌷 çok zor geçiyor heleki sıcaklar maf ediyor ama şöyle bir avantajım var çokşükür ki ; kayınvalidemlerle altlı üstlü oturuyorum Allah kayınvalidem ve kayınpederimden bin defa razı olsun her işimi onlar yapıyor evle ilgili hiçbir iş yaptırmıyorlar bana o yüzden süreci çok rahat geçiriyorum🥰 kendi annem babam gibiler o yüzden çok şanslıyım 🙏🏻🙌🏻☺️ Sizlerde durumlar nasıl ? Kaç haftalıksınız ☺️?
Deletedmom133 Mom85 bu gece 38 olduk cok şükür yarın sezeryan için tahlil verceğim çarşamba son kontrol dönmediyse gün verecek 🥰son 5 yada 7 gün 🥰