Nurecren ben ilk çocuğumda garmastan kullandım ama çok yara oldu ucuzda bir krem değil yani lansinoh kullanmadım bilmiyorum bu sefer gümüş kalkan almayı düşünüyorum herkes çok memnun bence riske atmayın sonra göğüs ucu sekil bozukluğu oluyor bu sıkıntıları cekmeye değmez