Bana 16 haftalıkken doktorum aşağıda ama genelde 5. Aydan itibaren çıkmaya başlar demişti. Yine de kafama çok takmıştım. Ama doktorum haklı çıktı şu an 22 haftalığım 18. Hafta gittigimde yukselmeye başlamıştı şimdi tamamen normal yerleşimliymiş. Üzülmeyin bayanlar bu konuya hele ki 9. Hafta çok çok erken plasenta previadan bahsetmek için. Bol bol dinlenin 🤗