Merhaba kızlar:) 9haftalık hamileyim normalde de tansiyonum düşüktü ama hamilelikte 6-3 falan oluyo sürekli düşüyo serum takıyolar. Tuzlu şeylerle falan çıkmıyo ayran kraker hatta çekirdek bile 3olduktan sonra çıkarmıyo. Hiç su içemiyorum önceden de sevmezdim şimdi ismini duyunca atılıyorum:( bide sürekli kulaklarım tıkalı:( bütün gün kulağımda davul çalınmış gibiyim. Ne yapmam lazım bunları yaşayan var mı😒