Selda1903 Hepinize merhaba hanımlar şuan 6+1 hamileyim bugun ikindin acık kahve akıntm oldugunu farkettim hemen acile gittim telaş edecek bi durum yok dediler ama içim rahat etmedi bu durumu yaşayanlar varmi ki
oldedi Selda1903 benim de 5+3 de ve 8.haftamda olmuştu. progestan hap verdi doktorum . ve dinlenmemi söyledi. o haftalar hep yattım tedirgin oldum. telaşe etmene gerek yok yerleşme lekesi demişti doktorum. ayaklarını uzat bol bol