@Ekincis üzülüp çekindiği için üzüldüm zor bir doğumdu zaten. Böyle şeyler olabilir o an herkes işine devam etti zaten etmek zorunda. Çıkıp kadına gülmedik hakkında konuşmadık. Ben sadece kendim de yaşarsam diye utanıyorum ama o da doğum gibi doğal bir durum ☺️ Her şey olabilir kimsenin elinde olan bir şey değil.