Sedaaa87 Merhaba arkadaşlar çatlakları önlemek için önerisi olan var mı ? Ne zaman başlamalıyım ayrıca ?
Ebrtuna Sedaaa87 Sedaaa87 ilk dört ay herhangi bir markanın bebek yagını bol bol gunde bır kere kullandım ya sabah işe gıderken yada yatmadan önce mutlaka sonrasındada frei oil çatlak yagı onu duzenlı kullandım 31haftalgm suan a kadar çatlakolmadı hala devamlı kullanyrm frei oil cok guzel sitesine bakrsanız suan %50 ındrm car bldgm kadarıyla
Cansn Sedaaa87 gebeliği öğrendiğimden beri yapıyorum. Lierac ve bebe yağı sürüyorum. 38.hafta oldum çatlağım yok şükür
bmomsy Sedaaa87 37.haftama girdim kesinlikle krem falan alma canım saf zeytinyağ en güzel çözüm hergün karın ve çevrene birde gögsüne sür özellikle duştan sonra annemden tut yengem teyzem herkes bu şekilde sıfır çatlakla bitirdi hamileliğini şuan benimde hiç çatlağım yok aksine daha pruzsuz bir tenim oldu
oldedi Ebrtuna bende 12.haftadan beri frei öl kullanıyorum gayet iyi , tavsiye edilir. watsonsta da satılıyor
Sirine Hindistancevizi yagi mukemmel nemlendirir, esnekliği artırır deneyebilirsiniz, bi yakınım kullandı çok memnundu.
bmomsy Sedaaa87 ben 4.ayım da başladım hala devam ediyorum bi kaba koydum yatak odamda aynanın önünde duruyor parmak uçlarını batırıp yavaş yavaş masaj yap inan etkisini çok görüceksin
Sedaaa87 bmomsy benim henüz 8+5 o nedenle erken gibi geldi. 1 ay sonra başlayım artık. Gerçi zeytinyağının da bir zararı olmaz
Zeynepzeze Mustela kullanıyorum ama karnım hep çatlak dolu şu an 😔 Hindistan cevizi yağını deneyeyim diyorum bende 🤷♀️