Selamunaleykum hanımlar Nisa hastanesinde Muhabbet Hanıma gidiyorum 2 defa kontrol oldum 36. Haftamda tekrar gidecegim fakat olumsuz yorumlari gördükçe tedirgin oluyorum Muhabbet hanimda doğum yapan var mi? Veya 36. Haftamda Asiye hanimda muayene olup onda mi doğum yapmalıyım? YARDIMCI olur musunuz?