pozyurt canim 8 haftalikti 6 haftalikken yolk gorundu 8 haftamda kahverengi az bi lekelenmem oldu die gittim hastaneye ultrasona bakildi bos gebelik dedi e hocam ne belli dedim kesen 28 mm olmus simdiye bebegin coktan olusmasi lazimdi kurtaj yapacam dedi. Bende kabul etmiyorum 1 hafta bekliycem dedim. Doktorda bana dediki bekleyebilirsin tabi ama ben emin olmasam bu vebale giremem ama seni ikna edebilirim.dedi nasil dedim betana bakalim dedi muhtemelen 5binlerdir betan dedi. Yaptirdik gercektende 5binlerdeydi dusmustu baya ordan ikna olup kurtak oldum. 2 ocak da kurtaj oldum 15 ocakta gebe kaldim. Ama erken hamile kaldigim icinde surekli kanamali gebelik yasadim ben rahmimin iyilesmeden hamile kaldigma yordum. 18 haftamdada.dusurdum enfeksiyon yuzunden. Bos gebeligin kurtajini kabullenmem cabuk oldu ve aşırı uzulmedim cunku bos bi kese alindi ama bu digerinin acisini her.an yasiyorum. Bak sana teselli vermek zorundayim yasadiginin aynini yasadim insallah bebegin seninledir ama degilsede sakın kendini perisan etme 2 3 ay dinlen sonra tekrar calismalara basla ve kendine teselli verki en azindan bi bebek aldirmiycaksin bos bi kese alacaklar. Umarimki bebegin seninledir senin icin en icten sekilde dua edicem namazda 😥🤲