Ps15 annesininpremsesi ben 42.haftada doğmuşum yok öyle birşey yani cinsiyetle alakası yok, her bebek kendi zamanı geldiğinde doğar.
Deletedmom133 annesininpremsesi altım 42 de doğurdu sezeryanla herkes birşey söylüyor zaten doğru değil canım 💁♀️
annesininpremsesi Ps15 ya ben 37 de dogursam sıkıntısız şekilde inşallah. 37 den sonra aşırı ödem oluyormuş dogun zorlasiyormuş kaçıncı haftadan sonra gelişimi tamamlaniyor ki tam olarak
Ps15 annesininpremsesi İşte o her bebeğin kendi doğal süreci döllenme zamanı, gelişimi vs etkilidir herhalde bunda. Kendi zamanında doğması en iyisi bunu tecrübeli annelerden de çok duydum adaptasyon ve sağlık açısından.
Canoglum001 annesininpremsesi 37de gelişim tamamlanıyor ama bosuna mi 40 hafta hamilelik canim acele etme bise olmaz.doktorum bana bebegim içerdeki 1 günü disardaki 1 haftaya bedel dedi.
annesininpremsesi hadi ya... doktorun ovulasyon hesabindan daha evvelinde hamile kaldığımı düşünüyorum da ondan tam 40 haftayo tamamlamasa diyorum ama tabi o gelmek istediği zaten gelcek sıpacığım😊
Ezgi1989 annesininpremsesi bende diyorum hep 37 de gelsn öle hissediyorum sanki ozaman olacak gibi diyorum 3 hafta daha az şişerim bide baktm heryerde diyor gelişimini tamamlamş oluyor die kızlr erken gelir derler erkekler de geç bilmiyorum ki sağlıklı olsa 37 de gelse ne güzel olur hep temenni tabi😂
ipeksi annesininpremsesi ilk kızım 40+4 te doğdu 😌 ikincisini bekliyorum şimdi Şafak 42 ama bi 10 15 gün öncesine de yok demem, ama doktorların da dediği gibi anne karnında 1 gün bile çok kıymetli