Hanimlar biraz sabr edin lütfen! Haftanizi bekleyin cinsiyeti ögrenirsiniz. Yok söyle olursa erkek, yok böyle olursa kiz diye sürekli ayni konu tartisilyor, anliyamiyorum!
@adm bence bir filtreleme olmali! Herkes defalarca cevaplanmis sorulari soruyor!