Birkaç gündür sancım agrım vardı dün akşam hastaneye gittik ve sancım oluyo açılmam 1.5 cm di dün hastanede yattım . Bugun doktor ultrasona koydu ve bebek hareketleri nasıl dedi bende hareket çok azaldı diyince suyu azalmış ve plesantası yaşlanmış dedi ve 39+2 de yani yarına gün verdi suni için bebeği riske atmak istemiyorum dedi dua edin arkadaşlar.