Yesimeliz Kizlar aksamlari butun sikayetler gun yuzune cikiyor benim. Vucudum cok kasiniyor zaten alerjik bunyeliyim ilac kullaniyorum. 17+0 oldum. Karnim patlicak bir tef. Elim ayagim ödem. Bel agrisi bi yandan siskinlik. Allahim son 3 ay ben napicam 🤷🤷🤷
Canoglumbenm Yesimeliz benimde bugün ilk defa kollarım boynum kaşındı. Şuan geçti ama inşallah bir daha olmaz. Kaşıntı çok kötü yaa