Melikesultan Ağırlaştıkça zor geliyor herşey bide oğlumu 32 haftalık doğum yapmıştım bundada korkuyorum ya hazırlıksız yakalanırsam diye...oğlumda her aldığımı yıkayıp yerleştirmiştim...akıl verin ne yapayım şuan 26+4 üm
Mervektk1126 Melikesultan 28 haftalığım bugün hazırladım herşey tAm gbi görünüyo ama hazırlarken eksikler çıkıyo hepsini tamamlayana kdr 30 haftalık oluruz ztn allah korusun erkn doğm olur bişy olur güzelce hazırda dursun kenarda
feyzaa34 Melikesultan biz eşimle planladık 35 haftada o yikicak ütü yapicak. Sen hazırla yavaş yavaş canım senin çocuklar aceleci ☺😘
Melikesultan Okyanusolmak bende öyle düşünüyorum hatta eşimede söylicem şimdi yarın gidim kendime iki takım pijama alayım
Melikesultan Mervektk1126 eksik olduğunu düşündüğün şeyler neler mesela...benim kıyafetler tamam...ağız mendilleri...bezi ...ıslak mendili...biberon...emzik...pişik kremleri...göğüs kremi...müslin örtüleri...penye örtüleri...yatağı...uyku seti...ana dizi...bebek arabası...hazır
Mervektk1126 Melikesultan mesela hiç tulum almamışım pişik kremini unutmşm kendme terlik almamışm sabahlık almamışm vs bunun gbi şeyler unutuluyo tamamlayana kdr epey zaman geçer bide çalışıyorum ben zor oluyo
mom02636 Melikesultan erken doğum riskin varsa hazırla tabi ne olur ne olmaz ama daha erken gibi 38+1 haftalık olduk daha bugün hazırladım hastane çantasını ben 😂😂
Askkokuluyavrum Melikesultan canim 1 ay sonra hazırla bence ben 30 da hazırlamayı düşünüyorum Allah izin verirse
Askkokuluyavrum Melikesultan erken Doğum riskin mi var niye 30 dan önce hazırlamak istiyorsun bende 26+4 um 30 da hazırlamayı düşünüyorum