Tubalikiz Merhaba canım benim bir arkadaşım tüp bebek için ona gidiyor baya araları iyi bende ona başlıcam çok önerdi. Söylediği kadarıyla Kenan bey normal doğumlara girmiyormuş sadece sezaryan yaptırıyormuş. Doğum fiyatları da benim netten okuduğum sezeryan 3000 normal 2500dü. Ama gittiğimde sorucam bi bakalım.