Bahar02 Hasibekru Aynen canım bende aynı seninle günüm muayene oldum doktor 37. Haftadan önce bakarsam erken doğum olabilir dedi 37 yi bekliyorum
Bhrkls Hasibekru banada 37 de bakacak canım 35 de kontrolde baş aşağı dönmüş dedi 37 de de çatı muayenesi edecek
DlstM Bahark nırml doğm istersn ve bunu uygnmu değilmi kontrol ettrmk istersn öecbur ettirmezsn ya misait değilss catın yırtılma dikiş vs çok zor olur Allah korusun
Deryarslan Hasibekru hiç bişi olmuyor 37de baktılar bana doğumla alakalı bir belirti dahi yok.korkmayın başta kasiyorsunuz kendinizi ama acimiyor