Tazecikannecik canım doktorlar genelde çoğul gebeliği beta hcg ile alakasız buluyor,benim artışımda çoktu ikiz bebeklerim oldu,kardeşimin benimkinden fazlaydı tek bebeği oldu,genelde keseye bakılınca anlaşılıyor ikiz Bebekler,Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin