evet cnm benimde herşey Yolundaydi taramalarımda temizdi 18 haftada iki taraftada koroid pileksus kisti olduğunu söylediler 21 Ken gittimizde gecmisti şuan 34 haftalık olduk şükür .. bende çok ağladım yıkıldım 😔 tek başınaysa hiç bı sıkıntı olmaz allahin izniyle benim bı arkadaşım hem koroid pileksus kisti hem böbrek genişliği hemde kalpte parklaklik vardı bebekte hepsi ilerleyen haftalarda geçti bebeği sapasağlam doğdu çok şükür 🤲