Yagmur11 Derya0707 aynen bende öyle sırt üstü yatınca daha fazla oluyor uyurken bile eskiden sırt üstü yatmadan uyuyamazdım ama şimdi uyutmuyor öyle 😂😂
Elifdikel Yagmur11 ben ilk kelebek gibi değil anlattığınız gibi kalp atışı pıtırtisi gibi hissetmiştim bir kaç gün içinde netlesir merak etmeyin :)
Hzlhakko Yagmur11 kelebek kanat çırpar gibi yada bir şey tırmanır gibi oluyor çok hoş bir duygu direk elimi koyuyorum karnıma hareket ettikçe çok tatlı yersem oluyor bugün çok oldu mesela seviyorum bende ☺️☺️
Mnevvr53 Yagmur11 evettt 😀Hareketleri o zaman zamanında böyle tüylerin diken diken olacak karıncalama olacak 😀😀😀