Kizlar aksam oldumu basliyorum kasinmaya. Kolinerjik urtikerim var bir cesit kurdesen. Zaten gunde 1 tane alerji hapi iciyorum. Bazen hadi diyorum bugun icmiim. 17+0 oldum. Aksamlari karnim ayaklarim koca bir tef nerelere yatacagimi nerelere gidecegimi bilmiyorum. Kasinti bi yandan. Deli olucam daha son aylara gelmeden. 😣😣😂