Canım. Ben 21 haftalık gebeyim 15 haftam da kanamam oldu ve hastane de yattım ediliyorum bana dediği şey düşük hemen olabilecek bir durum değil dedi zaten iğne yapıyorlar ve ilaç veriyorlar kanaman olurda direk acile git doktoruna git sorun olmaz telaşe kapılma