Seymavrl İlkini normal yaptım,Annemde yaşadığımız sezeryan tecrübesinden sonra,sezeryan bende fobi oldu,bu doğumumda normal olsun istediğim için 3 doktor değiştirdim diğerleri beni kesecekti çünki.Belki sende normalden korkuyorsun çünki çevrende herkez bire bin katarak anlatmıştır ama öyle anlatıldığı gibi değil inan bana