Kızlar benim eşim bedelli askerlikten yararlandı ve 29 Haziran’da teslim olması gerekiyo. Bende yarın 39.haftama giriyorum doktor kontrolüm var çatı muayenesi yapıcak. Bebeğim dönmüş kilosu normal Doğum için uygundu en son. Yarında çatı muayenesi olucam. Eğer oda uygun olursa normal Doğum için engelimiz kalmıyor. Fakat ben eşimin Doğumda Yanımda olmasını, Doğum sonrası ben kendimi toparlayana kadar da Yanımda olmasını istiyorum. İlk gebeliğim hem heyecan hem tedirginlik var. Eşimde Yanımda olmak istiyo ama doktor ne derse onu dinleyelim normalse normal diyo. Ben daha duygusal yaklaşıyorum sezeryan isteyeyim diyorum ama etraftanda çok tepki alıyorum. Ne yapsam bilemedim ? 🤷♀️