cicoz Merhabalar. ilk bebegimin 16+5de kontrolunde ki bilgileri boy 16-17 cm kilo 170gr.. sizce bu degerler saglikli mi fazla mi eksik mi ? doktorum gayet iyi hatta fazla bile dedi bu iyi bisey mi?
Deletedmom143 cicoz simdiden boyle takma be kafana kuzum😊160 qramdi benimki.geriden geliyordu kilosu canim benim.26dan sonra goze alirsin.27 30dan sonra onemli.hizla aliyorlar.1 ayina 1 kilo aliyorlar rn fazla.
Cgdmk123 cicoz 16+6 da 200 gra yakın demişti doktorumuz boyuda 17-18 cmdi şuan 19+2 günlüğüz ama 2 hafta ileride gelişimi sizinki gayet normal bence ☺️