Benim ilk gebeligimde olustu o zamandir agda yaptiriyrum. Simdi 2. Hamileyim hamile kalana kdr yani 4 yildir agda yaptiriyorum tüy azaltici krem kullandim agdadan sonra suanda azaldi. Sadece gobek degil tum agda yaptirdigim bolgelerde azalmam cok. Fakat onceden 1 bucuk ayda bir agda yaptirirken simdi 20 25 gunde bir 🙂 tuy gibi cikiyor ama kil her sekilde rahatsiz eder beni yanj 🙂 aciyor mu demissiniz acimiyor . Genital bolgeyi aldiriyorsaniz agda ile ona kiyasla hic acimiyor hemde 🙂