Rahime83 ben bebeğimin kız olmasını istiyordum, ama cinsiyeti belli oldu oğlum olacak inşallah hiç üzülmedim ama hayalim içimden gelen hep kızdı. Ama Erkek çocuk isteyenlere karşı hep bi saldırganlık var ben de bunu anlamıyorum bir kadın nasıl kızı olsun isteyebiliyorsa bir kadın oğlu olmasını da isteyebilir buna neden hemen bi gerikafalılık olarak bakılıyor bunu anlayamıyorum belki erkek çocuk daha sevimli geliyor bu yüzden istiyor. Ve kız erkek ayrımı olur mu ikisi de evlat erkek neden üstün olsun diyip cümleyi kız çocuk berekettir diye bitirenler var e bu sefer de ayrı bir gerikafalılık oluyor bir yönden erkek çocuğunu ayrı tutanları eleştirirken aynı şeyi kız için yapıyorlar. Herkes rahatlıkla kızım olsun diyebiliyor ama biri oğlum olmasını istiyorum deyince hemen bi saldırganlık hemen bi evlat ayrımı kafasıyla bakılıyor bunu çok yanlış buluyorum açıkçası.