Esravaiz22 Ebrarela benimde aynı şekildeydi canım hamilelikte normal dedi kan pompalandığı için bebeğe ama genede kardiyolojiye yönlendirdi doktorum bi git görün dedi. oda aynı şeyi söyledi ama sen gene kontrol ettir farklı birşeydir belki seninki.
husniyealtun 88 in altina nadir düşüyor. Gebeligimin basindan beri genelde 88 95 aralığında. 100 u devirdigimizde oluyor. Senin.kaclarda ki
ZuhalDurmus ggzmkrcc ilaç yeterli gelmiyor olabilir bir sor dr canım. aylık tsh baktırıp yeterli gelip gelmediğine bakılmalı. Yapmıyorsanız dr istemesede siz takip edin derim.
ggzmkrcc ZuhalDurmus tsh seviyem normal seviyede 1,14 dozun yeterli olduğunu hamilelikte 2,5 altında olması gerektiğini söyledi doktorum
ZuhalDurmus ggzmkrcc o zmn yorgunluk falandır canım. Dr una danış gittiğinde mutlaka bir açıklaması vardır.
husniyealtun Ebrarela baya yüksek çıkmış. Dinlenip ölçmeye gayret et. Bir de kardiyolojiye de görün istersen. Bu ritm cok yorar seni. Zaten gebelikten sebep yorgunluk halsizlik.oluyor uzerine de bu kafani kaldiramazsin. Geçmiş olsun Allah sifa versin