Tuz ve suyu haddinden cok tuketmissin ondan ola bilir.bide kan ve idrarina baktir.karaciger hormonlari fazlaligi yada protein fazlaligindanda kaynakli ola bilir.bobreklerindende ola bilir canim.boyle olursa doktor diyet yazicak sana.mesela benim protein fazlalgim cikmadi.ama olucak gibi vardi.bobrek hormonlarim deyerinden cok cok yuksek ckti tuz leykosit fazlaligi cikti.tuz ve suyu cok tuketdim.su onemlo bisey ona soz yok.ama deyerinde yani.ben cok icdim suyumda fazla.agirlik dusdu bana sisti heryerim(su an diyetdeyim(((20 kilo aldim malasef.ne yazikki 30 haftaliyim hala.sende en iyisi doktra gorul.sisme her hamilede olur.ama ayni sebeplerden diyil baska bi seylerdende ola bilir.yani ay normal diyen etrafindayi cahil insanlara inanma.test yaptir.en guzeli o.doktor tehsisi yalniz.insallah bi sorun cikmaz.