Tutkukaral ben insülin direnci yüzünden gebeliğimin başından beri diyabetik gebelik diyeti yapıyorum. Bir dahiliyeci bir kadın doğum bir diyetisyen üç hekim takip ediyor.4porsiyondan aşağı süt ürünü az gelir dediler doktorlarım. Sütün başka sıkıntıları oluyormuş, kiminde kabızlık aşırı gaz filan yapıormuş. Ben de süt gaz yapıyor gerçekten de, yoğurdu ayranı da hep canım istemiyor, yoğurtlu salatalar yapıyorum cacık filan yapıyorum. Öyle tüketiyorum. Ama ben de senin gibi en çok peynir tüketiyorum