Deryaad Merhaba kızlar 37+0haftalığım bebeğim 2900 doktor küçük bebek diyor normal kilosu diyor ama ben biraz daha kilo alsın istıyorum bebeğin kilo almasıniçin ne yapmalıyım
ezehra Deryaad canım daha 3 hafta var ve 3 kilonun üstüne çıkar takma bence sağlıklı olsun yeter kilo önemli değil yani. Bende 37.1 im bilmiyorum şuan ne kadar ama 3 kilo doğsa yetee bana 😊
titebouille Deryaad canım 2500dan sonrası zaten çok iyi illa 3 4 kilo olacak diye bişey yok üzme kendini sen
Deryaad ezehra insallah öyle olur üzülüyorum ben de sağlıklı olması tabi ki çok daha önemli ama en azından 3.5 doğsa yeter ele avuca rahat gelir
ezehra Deryaad gelir gelir yeni doğan çocuk 1 ayda kendini epey toparlıyor sağlıklı olsun inşallah gerisi kolay 😊
Kbra42 36 da bizde 3 kiloyduk Dr da biraz iri bir bebek olacak dedi sanırım tam bir kriter yok bunun için 😃
Deryaad İnsallah şu anda bebekte herhangi bi sorun yok şükür Allah sadece doktor küçük diyince taktım bende