Denizanne Senbibak niye 38 de doğursam kötü mü olur 😄😄 40 ı beklersek bebeğim 4 kiloyu geçecek sezeryan olmak durumunda kalıcam 😩
Gamzeciks Htckrt çatı muayenesi kaçıncı haftada oluyor. Doktor söyler mi öncesinde. Hazırlıklı gideyim ona göre
mrsdoruk Gamzeciks doktor öncesinde söylüyor canım. Ben mesela 36. Haftamdayım bu Çarşamba kontrolüm olacak ona göre belli olcak her şey hayırlısı neyse o olsun 🙏🏼
ipeksi Hiratrkd hadi inşallah benim de 2. Gebeliğim 28 Temmuz’u beklemek çok korkunç geliyor şöyle bi 10 15 gün erken doğar inşallah çünkü ilk kızım 40+4 te doğdu bunda da öyle olursa Ağustos’a bile kalabilirim yine de hayırlısı 🤲🏻
Hiratrkd ipeksi bnm de 40 ı gecıyodu kızım sunı sancıyla dogurttular hc bı belırtım yoktucok zor oldu o yuzden . Bakalm bu nezmn gelcek 😊
Elf1911 Bizde bu hafta 36 olcaz. Son 1 haftadır hareketleri çok sertleşti sanki bazen alttan elini çıkaracakmış gibi bir his oluyor. Sizde de oluyor mu böyle son günlerde korkmuyor değilim 🙈