15 haftalık hamileyim doktorum bana ilk hamilr kaldığım zaman ciğer ve sakatat yeme dedi bende fazla yemem ama ciğeri çok yapılan bi memleketteyiz diyelim ki canım cekti napcam🙄nette baktım ciğerde A vitamini çok yüksek olduğu içinmiş 😒 bide kokoreç ve işkembe çorbası yiyen oldumu hiç hamilelikte sonucta belki 🤔hamileyken ciğer yiyen varmı aranızdaki 🤔