Oznur9482 Merhaba anneler bulantı ve mide kazınmasından gına geldi artık doktorum ilaç vermeyi önerdi kabul etmemiştim şu an çok pişmanım açım ama herşeyden tiksiniyorum ağzımda garip bi tat var ve sürekli midem kazınıyor buna çözüm olacak öneriniz var mı
Mervenr Oznur9482 benimde doktorum hem bulantı hemde yanma için ilaç verdi faydasını gördüm doktorun ilaç yazsın ve kullan bence canım
sinemsepci Oznur9482 benimde 12.haftaya kadar çok bulantım oldu canım. Bence ilaç kullanma derim ben. Ben limonlu su çok içmiştim, iyi gelmişti bana. Bide kraker iyi gelmişti ☺️ Ama 12.haftadan sonra tamamen kesildi bulantılarım seninde öyle olur inşallah🙏🏾
Sedayt Çözüm yok canım ben 8 aylık hamileyim hala bulantım var ve 3 aylık hamileyken doktorum zofer verdi hala kullanıyorum başka türlü geçmiyor çünkü
Oznur9482 İlacın herhangi bir zararı yok değil mi ben korktuğum için istemedim şu an Onbirinci haftanın içindeyim 😣 iki haftaya geçer dedi doktorum ama dayanamıyorum ağzımda kötü bir tat var sürekli
Oznur9482 Oznur9482 birde doktorunuzun verdiği ilaçları yazar mısınız şimdi yazdım bende doktoruma eczaneden alacağım 😞
Oznur9482 sinemsepci bende hiçbiri işe yaramıyor 😞 çok teşekkür ederim canım bende istemiyorum kullanmayı aslında bir haftam kaldı oniki olmama inş geçer