Epiduralde yspılır spinalde epiduralle spinal arasındaki tek fark epiduralde katater yerleştiriliyor. Ben spinalli sezeryan istemiştim gayet konforlu 20 dk içine bütün işlemler bitiyor ve bebeğini alıp odana çıkmış oluyorsun .belden aşağısının açılması 4-5 saati buluyor zaten sonda takıyorlar. uyuşukluğun açılana kadarda ağrın olmuyor bnm ağrım çok az oldu bi tane diclomec iğneyle işiçözdüm bi dahada ağrım olmadı. Ertesi günü n eve geldim temizliğim yemeğim banyom herşeyimi ysptım bebeğimle ilgilendim bnm acil sezeryan olmuştu gece 1:30 da. Yani spinal sezeryan daha konforlu bence. Ama ağrı eşiğin düşükse benim canım çok tatlıdır ağrım çok olur dayanamam vs diyorsan epiduralli sezeryan iste kataterden ağrın oldukça ağrı kesici yaparlar gerekirse pump takarlar ağrın hiçolmaz 😘😘😘😘