sevval55 Zeyd_annesi kuzum hic kalkma yat dinlen lekelenmeler olabiliyor hepsi dusuk denilemez ama dusukte cok yuksek bu donemlerde dikkatli ol yarın hemen gorun kan damlası bile gelse evde bekleme pisman olursun ilerde benim kanamam olmammasına ragmen progestan yazdı sadece tuvalete kalkıyorum
Masalseyhan Kontrol et surekli devam edecekmi etmicekmi. O nasil doktor kanaman var yarin gel diyor. O doktora bnce bidaha gitme canim baska doktora git acile git bu ihmale gelmez. Yerleşme kanamasida olmayabilir. Herkezde olmuyor çünkü bende yasamadim.
cerrah61 Zeyd_annesi ama tekrar soracak olursan yarini da bekleme geç olabilir lütfen böyle seyleri ihmal etmeyin acile git derim hemen
Mihri23 Benden kahverengi akıntım olup biraz ağrım olduğu halde gece 1 de hemen acile gittim bu durumlar asla ihmale gelmez. Progestan verdi ve düşük riskin var dedi. Aynı doktora gitmek zorunda değilsin hemen bir yere git.
qulistn Zeyd_annesi yengemde de olmuştu fazla kan akar demişti doktor ama düşükte olabilir sonrasında çok dikkat etmeniz lazım ne olursa olsun kanama normal degil
Gunayyy6 Zeyd_annesi hiç vakit kaybetmeden doktora got herkesTé olmuyor yerleşme kanaması yanlis yonlerdirmeyin lütfen